• Fri fragt ved køb over kr. 499,-
  • Gratis pærer ved køb af lamper
  • 5 stjerner på Trustpilot
  • Vi er e-mærket
  • 100 dages udvidet returret

Få svar på dine oftest stillede spørgsmål her

Spring til afsnit:

Betaling

Hvordan kan jeg betale?

Hos Lampeshop kan du betale med MobilePay, Dankort, VISA-Dankort, VISA, Mastercard, JCB, Maestro og Forbrugsforeningen. Derudover kan du finansiere dit køb gennem SparExpress.

Er mine oplysninger sikret, når jeg betaler hos jer?

Ja, naturligvis! Vi opfylder strenge sikkerhedskrav, når der udveksles data betaling. Alt sker gennem en krypteret SSL forbindelse, så dine oplysninger er sikret.

Jeg har en rabatkode, hvordan bruger jeg den?

Har du en rabatkode, så kan du indtaste denne i "Rabatkode"-feltet, når du går videre til Til kassen fra indkøbskurven.

Levering

Hvad er jeres leveringstid?

Vores leveringstid er lige nu på mellem 3-5 hverdage.

Hvad koster levering hos jer?

Hvis du køber for mere end 499 kr., så får du fri fragt på din bestilling med GLS Pakkeshop. Hvis du køber for mindre, så er leveringsprisen 49 kr.

Returnering og Reklamation

Hvor lang returneringsret har jeg hos jer?

Vi tilbyder en udvidet returret hos os, og derfor kan du returnere din vare i op til 100 dage efter dit køb.

Hvordan gør jeg, hvis jeg har en reklamation?

Når du handler på Lampeshop.dk har du 24 måneders reklamationsret. Hvis den vare du får leveret er mangelfuld, skal du reklamere inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Kontakt os inden du sender varen. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen kan du sende til Lampeshop.dk på info@lampeshop.dk.